Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Dbamy o zadowolenie naszych Klientów, dlatego umożliwiamy zwrot zakupionych produktów w określonym terminie i na przejrzystych zasadach.

1. Termin zwrotu

Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki – bez konieczności podawania przyczyny.

2. Warunki przyjęcia zwrotu

Aby zwrot został zaakceptowany, zwracany towar musi:

- być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, montażu lub uszkodzeń,

- posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie (jeśli było dołączone),

- być kompletny – zawierać wszystkie elementy, akcesoria i dokumenty, które zostały dostarczone przy zakupie,

- nie być produktem sprowadzanym na indywidualne zamówienie,

- mieć dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierające numer konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot pieniędzy.

Oświadczenie o zwrocie produktów można pobrać TUTAJ

3. Adres do zwrotu

Towar należy odesłać na poniższy adres:

ROMBOR SP. Z O.O.
ul.
Rzeźnicka 8
42-200 Częstochowa
t
el. (034) 372-33-60
e-mail:
sklep@rombor.com.pl

Zwracany produkt należy przesłać na własny koszt, za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej.

4. Procedura zwrotu

1. Przygotuj paczkę z produktem, upewniając się, że spełnia warunki opisane w sekcji „Warunki przyjęcia zwrotu”.

2. Do paczki dołącz wymagane dokumenty: oryginał paragonu lub faktury, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta bankowego do zwrotu środków.

3. Wyślij paczkę na adres podany w sekcji „Adres do zwrotu”, korzystając z wybranej firmy kurierskiej (na własny koszt).

4. Po otrzymaniu przesyłki, nasz zespół sprawdzi stan towaru w ciągu kilku dni roboczych.

5. Jeśli wszystkie warunki zwrotu zostaną spełnione, zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni – przelewem bankowym lub przy użyciu pierwotnej metody płatności.

5. Zwrot kosztów

Zwracamy wyłącznie koszt produktu. Koszty przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Zaloguj się
Menu
Twój koszyk
Nie ma więcej artykułów w Twoim koszyku